U mnogim branšama, prava informacija u pravo vreme nije samo značajna konkurentska prednost nego i važan faktor efikasnosti i kvaliteta. Novi digitalni katalozi za listanje su po prvi put predstavljeni na ovogodišnjem BWF sajmu inovacija u Linzu. Osveženjem kataloga za listanje je došlo do nove podele kao i do kategorizacije naših grupa proizvoda, što će u budućnosti omogućiti laku i intuitivnu pretragu. Opširne informacije u web katalogu u sklopu obnove će se ubuduće ažurirati i u katalozima za listanje, te tako značajno poboljšati jednostavnost korišćenja.
Svet proizvoda i tematski svet
Katalozi za listanje će u budućnosti biti podeljeni na Svet proizvoda i Tematski svet. Kompletan asortiman će biti prezentovan kroz dvanaest novih kategorija proizvoda. Navedene kategorije proizvoda će dalje biti podeljene u jednostavne grupe proizvoda kako bi se omogućila brza predselekcija. Za sve ovo, nije potrebna prijava na Portal za partnere. Kupci i svi zainteresovani mogu tako jednako koristiti informacije iz Sveta proizvoda. Time je postignut cilj lakšeg snalaženja i intuitivnog upravljanja kao i olakšana pretraga.
Novi sistem poboljšava interakciju između kataloga za listanje i web shopa na svim poljima. Mapiranje asortimana je znatno pojednostavljeno. Velika količina vrednih informacija takođe se može odmah videti u online katalozima. Pored toga, proizvode iz online kataloga za listanje možete direktno dodati u korpu. To štedi vreme, novac, a sigurno i živce. Novi vizuelni jezik je sam po sebi jasan i korisnika jednostavno vodi kroz kategorije i grupe proizvoda.
U Tematskom svetu su tradicionalne štampane brošure prikazane kao katalozi za listanje.
(Autor: Marijana Simic, )