Sve Sve Pogled Impuls U praksi

Novi online katalozi za listanje

#POGLED | Naši katalozi su već godinama omiljeni izvori informacija koji pružaju dobar pregled određenih tematskih celina. Kako preneti ovu dodatnu vrednost za kupce na savremeni digitalni nivo, skoro već godinu dana je tema velikog i složenog projekta u produkt marketingu.

U mnogim branšama, prava informacija u pravo vreme nije samo značajna konkurentska prednost nego i važan faktor efikasnosti i kvaliteta. Novi digitalni katalozi za listanje su po prvi put predstavljeni na ovogodišnjem BWF sajmu inovacija u Linzu. Osveženjem kataloga za listanje je došlo do nove podele kao i do kategorizacije naših grupa proizvoda, što će u budućnosti omogućiti laku i intuitivnu pretragu. Opširne informacije u web katalogu u sklopu obnove će se ubuduće ažurirati i u katalozima za listanje, te tako značajno poboljšati jednostavnost korišćenja. 

Svet proizvoda i tematski svet

Katalozi za listanje će u budućnosti biti podeljeni na Svet proizvoda i Tematski svet. Kompletan asortiman će biti prezentovan kroz dvanaest novih kategorija proizvoda. Navedene kategorije proizvoda će dalje biti podeljene u jednostavne grupe proizvoda kako bi se omogućila brza predselekcija. Za sve ovo, nije potrebna prijava na Portal za partnere. Kupci i svi zainteresovani mogu tako jednako koristiti informacije iz Sveta proizvoda. Time je postignut cilj lakšeg snalaženja i intuitivnog upravljanja kao i olakšana pretraga.

Novi sistem poboljšava interakciju između kataloga za listanje i web shopa na svim poljima. Mapiranje asortimana je znatno pojednostavljeno. Velika količina vrednih informacija takođe se može odmah videti u online katalozima. Pored toga, proizvode iz online kataloga za listanje možete direktno dodati u korpu. To štedi vreme, novac, a sigurno i živce. Novi vizuelni jezik je sam po sebi jasan i korisnika jednostavno vodi kroz kategorije i grupe proizvoda. 

U Tematskom svetu su tradicionalne štampane brošure prikazane kao katalozi za listanje.

NOVI KATALOG

 

( )